Anmäl ett fel i din bostad eller gör en beställning av arbete!

Felanmälan för Brf Hamnkaptenen hanteras av Förvaltnings AB Castor mellan kl. 08.00 - 17.00. I första hand önskar vi att du använder dig av formuläret här nedan för felanmälan, men du kan också kontakta fastighetsskötaren Tomas Sjödin på tfn. 0660-14 000. Annan tid än kontorstid hänvisar vi dig till dygnet runt-jour på tel. 073-270 05 31 som föreningen är ansluten till. Denna tjänst skall bara användas vid akuta situationer, och då inte felet kan avhjälpas under ordinarie arbetstid.

Hjälp med reparationer i din lägenhet!

Enligt föreningens stadgar skall du som bostadsrätts innehavare på egen bekostnad underhålla lägenhetens inre. Vår fastighetsskötare Tomas Sjödin kan utföra arbeten i din bostadsrätt mot räkning direkt till dig som bostadsrätts innehavare. Beställning av reparationer i din lägenhet kan också göras i formuläret här nedan. Tveka inte, kontakta fastighetsskötaren Tomas Sjödin på tfn. 0660-14 000 eller genom formuläret, så hjälper han dig snabbt till rätta. När du gör en felanmälan via formuläret nedan eller per telefon lagrar vi dina uppgifter för att kunna hantera ditt ärende samt som underlag vid en ev. faktura om den anmälda åtgärden ska betalas av dig som boende. Tänk på att uttrycka dig sakligt utan att informera om ev. känsliga uppgifter som inte är relevanta för felanmälan i fältet ”Beskrivning av problemet” nedan. Läs mer på vår hemsida under rubriken Dokument/Datapolicy-GDPR om hur vi behandlar dina personuppgifter.


BOSTADSRÄTTSFÖRENINGEN HAMNKAPTENEN